Wieści z firm

MK
opublikowano: 28-12-2011, 00:00

DAHLIAMATIC

Asysta techniczna dla ARiMR

Dahliamatic, spółka z grupy Infovide-Matrix, w wyniku przetargu zdobyła kontrakt o wartości 12,07 mln zł. Chodzi o świadczenie asysty technicznej programów Oracle dla Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Przetarg był organizowany według procedury otwartej. Złożono w nim jedną ofertę.

VECTRA

San Markos zrobi multimedialną reklamę

Współpracę z agencją reklamową San Markos rozpoczęła Vectra, ogólnopolski operator kablowy, dostawca usług telekomunikacyjnych obsługujący klientów indywidualnych i firmy z sektora MŚP. Umowę na działania reklamowe skierowane do konkretnego klienta (BTL multimedia) podpisano na 12 miesięcy. Za ich realizację odpowiedzialny jest nowy dział San Markos — creative & multimedia.

BCC

SAP w nadbałtyckich oddziałach Rehau

Międzynarodowy dostawca produktów i systemów dla budownictwa, przemysłu i motoryzacji Rehau skorzystał ze wsparcia BCC we wdrożeniu rozwiązań korporacyjnych SAP w Finlandii, Estonii, na Litwie i Łotwie. Projekt prowadził dział informatyczny Rehau, a pomoc BCC, spółki specjalizującej się w usługach SAP i outsourcingu IT, dotyczyła rachunkowości finansowej, gospodarki materiałowej, sprzedaży i dystrybucji, rozszerzeń standardu SAP w języku ABAP, a także interfejsów bazujących na technologii SAP PI (SAP Process Integration). W latach 2009- 10 BCC wsparło wdrożenie SAP w polskim oddziale Rehau, a w latach 2010-11 — w Serbii.

AITON CALDWELL

Debiut na rynku NewConnect

Aiton Caldwell specjalizujący się w hostowanych usługach telekomunikacyjnych (SaaS) dla sektora MŚP, 9 grudnia zadebiutował na rynku NewConnect (NC), który stworzono z myślą o firmach z branży technologicznej, planujących inwestycje we własną innowacyjność. Wartość oferty prywatnej wyniosła 1,68 mln zł. Autoryzowanym doradcą przedsiębiorstwa jest M&MDoradztwo Gospodarcze. Spółka jest 160. debiutantem w tym roku i 339. podmiotem notowanym na NC. Jak tłumaczy Jan Wyrwiński, prezes Aiton Caldwell, pojawienie się na alternatywnym rynku obrotu to jeden z etapów przyjętej strategii rozwoju. Spółka realizuje cele biznesowe, oferując swoje rozwiązania za pośrednictwem trzech linii produktowych: Vanberg Systems, FreecoNet i Smarto.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane