Wieści z firm

MK
opublikowano: 11-01-2012, 00:00

ATM

Nowi klienci centrów danych

ATM, która pod marką Atman oferuje zaawansowane usługi telekomunikacyjne dla biznesu, pozyskała kolejne kontrakty na usługi kolokacyjne w swoich obiektach w Warszawie i Katowicach. Wśród klientów tej giełdowej spółki są: Kino Polska TV, Dom Kredytowy Notus, LexisNexis Polska, Siódemka, it Works (dawniej Web Inn), Mercury Mobile.Polska, Archiwum 24, VoxNet, Thomson Trading LLC Company i Generia. ATM ma 20 proc. udziałów w polskim rynku usług data center. Powierzchnia obiektów tej firmy wraz z nowym budynkiem F3 w Centrum Danych Atman to 8,3 tys. mkw.

SOFTWARE MIND

Wrocławski stadion z własną telewizją

Spółka Software Mind wdrożyła na Stadionie Miejskim we Wrocławiu system Software Mind MultiMedia Sport Solution, który wraz z 260 ekranami HD o przekątnej 42 cali będzie tworzył multimedialną telewizję. Celem jest zwiększenie zysków z emisji reklam poprzez dostosowanie treści i usług do grupy odbiorców (loża VIP, business club, loże komentatorskie i prasowe, pomieszczenia UEFA, restauracje i punkty gastronomiczne, sale konferencyjnie, szatnie, inne strefy publiczne). Podobne rozwiązanie Software Mind działa na stadionie Wisły Kraków.

INTERACTIVE INTELLIGENCE

System IP w Kredyt Banku

Aby wesprzeć windykację i sprzedaż, Kredyt Bank zdecydował się na system IP Interactive Intelligence. Wdrożył go z myślą o około 80 agentach lubelskiego oddziału i przetwarzaniu codziennie ponad 2 tys. połączeń przychodzących i ponad 4,5 tys. wychodzących. Wdrożenie przeprowadziła firma Damovo Polska, która wprowadziła aplikację Interaction Dialer dostawcy automatyzującą telefoniczne kampanie wychodzące. Oprogramowanie wybiera numery, nawiązuje połączenie z odbiorcą i przekazuje rozmowę agentowi. Bada też statystyki kampanii, mierzy liczbę udanych połączeń i nawiązuje z wyprzedzeniem odpowiednią liczbę rozmów.

SAGRA TECHNOLOGY

Mobilny Emigo 7 już na Androidzie

Spółka Sagra Technology udostępnia swoje sztandarowe rozwiązanie na platformie Android. Chodzi o Emigo 7, najnowszą wersję systemu mobilnego Emigo wspierającego sprzedaż. To oprogramowanie klasy SFA (Sales Force Automation), FFA (Field Force Automation) i CRM (Customer Relationship Management), które może być używane na wielu urządzeniach przenośnych, m.in. smartfonach i tabletach. System automatyzuje codzienne zadania, ułatwia kontakty z klientami, daje dostęp do kompletu informacji potrzebnych pracownikom terenowym.

ALCATEL-LUCENT

Pomoc dla myślących o chmurze

Firma Alcatel-Lucent uzupełnia ofertę dla przedsiębiorstw o nowy element, który pozwala na zwiększenie pojemności, szybkości i wydajności sieci w korporacyjnych centrach przetwarzania danych. Jest to moduł sieciowy do przełącznika sieciowego klasy korporacyjnej OmniSwitch™ 6900, który zapewnia jakość korzystania z usług przetwarzania w chmurze na tym samym poziomie jak w przypadku aplikacji realizowanych we własnym centrum przetwarzania danych. W przełączniku OmniSwitch 6900 można zainstalować nowy moduł przełączający sieci Ethernet o wysokiej wydajności 40 Gb/s (40 GigE).

GTS CENTRAL EUROPE

Komunikacja dzięki jednemu połączeniu

GTS Central Europe (GTS), międzynarodowy operator telekomunikacyjny i dostawca usług centrum danych, nawiązał współpracę z Wirtualną Platformą Ethernet ancotel. Zyskał dzięki temu dostęp do społeczności Global Ethernet Partners, a działająca w ramach GTS jednostka biznesowa International Services otrzymała narzędzie do rozwoju połączeń w Europie Środkowo-Wschodniej. Znajdująca się we Frankfurcie nad Menem platforma Ethernet ancotel realizuje funkcje punktu wymiany ruchu Ethernet, pozwalając operatorom na komunikację dzięki jednemu połączeniu. Rozwiązanie da nowym klientom bezproblemowy dostęp do sieci GTS Ethernet, obejmującej ponad 13 tys. miejsc w Czechach, Polsce, na Węgrzech, Słowacji i w Rumunii. Rozbudowywana sieć umożliwia operatorom zestawianie połączenia bez dużych nakładów finansowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane