Wina stają na głowie

KG
opublikowano: 27-10-2006, 00:00

Nietypowe promocje towarzyszą prezentacji win w sezonie jesień/zima 2006. CEDC, importer i dystrybutor kalifornijskiego Gallo, przyodział butelki Gallo Sierra Valley Cabernet Sauvignon i Zinfandel w ubranka z fantazyjną kokardą. Projekt firmy Odzieżowe Pole kreuje Gallo na najmodniejsze wino sezonu... W równie nietypowym opakowaniu CEDC sprzedaje JJ McWilliam, wino z antypodów. Stojąca do góry nogami butelka to element kampanii: „Tam na dole... Odkryj Australię”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy