Wind Telecom wspiera energetykę

Kamil Kosiński
24-03-2004, 00:00

Wind Telecom zakończył wdrożenie systemu Contactis Awarie w bydgoskim oddziale Grupy Energetycznej ENEA. Głównym celem projektu była automatyzacja udzielania informacji o przerwach w dostawie elektryczności oraz o czasie przywrócenia zasilania. Obecnie klient dodzwaniający się pod numer pogotowia energetycznego, zanim zostanie przełączony do dyspozytora, odsłuchuje komunikat o przerwach w dostawie prądu. Dla znakomitej większości osób taka informacja jest wystarczająca i w ten sposób do dyspozytora trafia jedynie niewielka część dzwoniących. System dostępny pod numerem 991 został zbudowany na 30-cyfrowych liniach telefonicznych i obecnie obejmuje jeden rejon energetyczny.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Kosiński

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Technologie / Wind Telecom wspiera energetykę