Wino Paderewski z etykietami jak dzieła sztuki

opublikowano: 25-10-2018, 22:00

12 października 2018 r., po prawie 120 latach od światowej prapremiery, jedyna opera w dorobku artystycznym Ignacego Jana Paderewskiego, „Manru”, otworzyła sezon 2018/2019 w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Z tej okazji po raz pierwszy wypuszczono specjalnie butelkowane Cuvee Rondo Regenta i Monarcha w limitowanej liczbie 600 butelek. Wytrawne czerwone wino z rocznika 2014 z Domu Bliskowice nigdy nie trafi na rynek komercyjny, ma więc wartość kolekcjonerską. Owoce z uprawy organicznej zebrano ręcznie, a wino jest winifikowane w sposób naturalny — bez filtrowania czy siarkowania. Ma ciemną barwę i wyraźne taniny po okresie starzenia w używanych beczkach z dębu francuskiego, głęboki, intensywny kolor, wyrazisty, owocowy nos i długi, rześki finisz. Polecane solo i do grillowanych mięs i warzyw. Wino ma kontretykietę producenta ze wszystkimi oznaczeniami produktu i banderole. Projekty etykiet wykonali wybitni polscy artyści: Edward Dwurnik, Rafał Olbiński, Adam Żebrowski, Andrzej Wieteszka, Bogusław Lustyk.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Wino Paderewski z etykietami jak dzieła sztuki