Wizja TV jeździ po kraju

Pysiewicz Wojciech
27-07-2000, 00:00

Wizja TV jeździ po krajuPlatforma cyfrowa Wizja TV wespół z firmą Philips zorganizowała dużą letnią objazdową kampanię promocyjną pod nazwą Road Show. Philips jest dostawcą dekoderów dla Wizji TV. Rozpoczęta 8 lipca akcja potrwa 44 dni, a konwój promocyjny przemierzy 4 tysiące kilometrów i odwiedzi 16 miast. — Liczymy na to, że z akcją zetknie się 500 tys. osób, a 100 tys. obejrzy promocyjny film w specjalnym kontenerze przerobionym na salę kinową. Jest to dla nas głównie kształtowanie świadomości marki...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Wizja TV jeździ po kraju