PB Po Godzinach
Partnerem cyklu EKO jest logo Provident

Właściwy kolor oceanu

Czerwony ocean czy błękitny ocean? Który zapewni firmie sukces? Odpowiedź znajduje się w książce W. Chan Kima i Renee Mauborgne’a „Strategia błękitnego oceanu”. Profesorowie INSEAD podważają prawdę oczywistą, że... sukces zapewnia pokonanie konkurencji. No cóż, konkurencja (obszar czerwonego oceanu — znany rynek, branże, reguły gry) zawsze będzie ważna, ale nie ważniejsza od tworzenia i wykorzystywania nowych przestrzeni rynkowych. Gdzie szukać tych błękitów? Może w części czerwonych oceanów, rozszerzając granice istniejących już branż. Może zaś poza ich granicami...

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ