Wokulski: pomysł na biznes

Agnieszka Ostojska
opublikowano: 27-06-2003, 00:00

Jeszcze do 30 czerwca 2003 roku studenci mogą zgłaszać prace do konkursu „Wokulski” — na najlepszy biznesplan.

Uczestnicy mają za zadanie stworzyć projekt działalności przedsiębiorstwa od podstaw. Biznesplan ma zawierać prognozę działalności na najbliższe dwa lata, a także uwzględniać ogólną charakterystykę przyszłej firmy, produktów lub usług.

Ważne jest również umiejscowienie przedsiębiorstwa w otoczeniu biznesowym i precyzyjne określenie źródeł finansowania jego działalności. Rozstrzygnięcie konkursu — we wrześniu 2003 r.

W dotychczasowych konkursach wpłynęło 112 prac. Wśród nich na przykład projekty przedsiębiorstw handlujących surowcami wtórnymi przemysłu paliwowo-energetycznego, świadczących rowerowe usługi kurierskie czy też produkujące prezentacje multimedialne. W tym roku, w szóstej już edycji konkursu, do wygrania czeka 25 tys. zł — na realizację projektu.

Organizatorem jest Fundacja Bankowa im. Leopolda Kronenberga, a w jury oceniającym prace zasiadają Andrzej Wilk, szef zespołu doradców Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych, Piotr Koprucki, dyrektor regionalnego biura sprzedaży w Warszawie Banku Handlowego, i Andrzej Nierychło, wydawca „PB”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agnieszka Ostojska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu