Wpływy reklamowe ‘Gazety Wyborczej’ wzrosły o 11,55 proc. do 998 mln zł w 2007 r.

DI, ISB
opublikowano: 24-01-2008, 09:28

Wpływy reklamowe należącej do Agory "Gazety Wyborczej", według danych cennikowych Expert Monitora, wzrosły w 2007 roku o  11,55% do 998 mln zł, podał w czwartek Presserwis.

Według danych Expert Monitora (bez uwzględnienia rabatów i autopromocji), na drugim miejscu była "Rzeczpospolita" (wydawca: Presspublica) z 184,4 mln zł wpływów (wzrost o 14,55%), a na trzecim "Dziennik" (Axel Springer Polska) - 168,2 mln zł (ukazuje się od kwietnia 2006 roku).

"Kolejne pozycje zajęły: ‘Fakt' (Axel Springer Polska) - 167,3 mln zł (spadek o 11,74%), ‘Super Express' (od 17 grudnia ub.r. Murator, wcześniej Media Express) - 105,2 mln zł (wzrost o 23,93%), ‘Gazeta Prawna' (Infor) - 52,4 mln zł (spadek o 6,88%), ‘Puls Biznesu' (Bonnier Business Polska) - 39,5 mln zł (spadek o 22,54%) i ‘Gazeta Giełdy Parkiet' (Presspublica) - 26,8 mln zł (wzrost o 23,06%)" - czytamy w informacji Presserwisu

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, ISB

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane