Wpływy stacji radiowych z reklam przekroczyły w 2004 roku 1,0 mld zł

Wpływy stacji radiowych z reklam w 2004 roku wzrosły o 20,5 proc. w porównaniu z 2003 r., do 1,013 mld zł. Najwięcej, 312,5 mln zł, uzyskał RMF FM, należący do Grupy Broker FM, co oznacza wzrost o 20,6 proc. - podała w czwartek firma CR Media w komunikacie.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ