Wpływy z reklamy wyższe o 22,8 proc.

Marcin Gesing
27-09-2004, 00:00

Przychody reklamowe mediów w sierpniu tego roku wyniosły 767,7 mln zł (według stawek cennikowych), o 22,8 proc. więcej niż rok temu — wynika z raportu Expert Monitora. Wśród telewizji rej wodzi TVP1 (109,1 mln zł) przed Polsatem

(79,9 mln zł) i TVN (65,5 mln zł).

Wśród radiostacji największe wpływy miał RMF (26,3 mln zł), za nimi Radio Zet (17,34 mln zł) i program 1 Polskiego Radia (5,09 mln zł). W prasie niezmiennie na czele jest „Gazeta Wyborcza” (49,3 mln zł), przed „Super Expressem” (8,53 mln zł), „Rzeczpospolitą” (7,87 mln zł)

oraz „Faktem” (6,95 mln zł).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Gesing

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wpływy z reklamy wyższe o 22,8 proc.