WPP Group zarobiła więcej

RB, Bloomberg
opublikowano: 25-08-2008, 00:00

Druga pod względem wielkości firma marketingowa na świecie zanotowała w pierwszej połowie roku wzrost zysków. To wynik rosnącego popytu w Azji i Ameryce Łacińskiej, który zrekompensował spowolnienie dynamiki na Starym Kontynencie oraz USA. Zysk netto grupy wyniósł 391 mln USD i był

o 14 proc. większy niż w tym sa-

mym okresie ubiegłego roku. Zyski przed opodatkowaniem zwiększyły się o 15 proc., do 724 mln USD. Analitycy spo-

dziewali się tylko 682 mln USD.

Martin Sorrell, szef WPP Group,

ostrzegł jednak, że w 2009 r. wyniki mogą być nieco gorsze z powodu spowolnienia w globalnej gospodarce.

Mimo tych prognoz noto- wania spółki na giełdzie w Londynie wzrosły o 2 proc. Od początku roku kurs zniżkował o 27 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RB, Bloomberg

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy