Wrapp dociera nad Wisłę

MK
04-07-2012, 00:00

DIRLANGO

Mobilny serwis podarunkowy Wrapp wkrótce będzie dostępny także dla polskich użytkowników Facebooka. Pracują nad tym Łukasz Wejchert, szef spółki Dirlango, były prezes Onetu i współwłaściciel ITI, oraz założyciele Skype’a i LinkedIn. Nowa usługa bazuje na sieciach społecznościowych, polega na przesyłaniu znajomym i rodzinie kart podarunkowych znanych marek. Dostępna jest już w USA, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Norwegii. Kolejne wersje mają być uruchomione w Japonii, Kanadzie i we Włoszech. Nad rozwojem projektu czuwa Thomas Krotkiewski, założyciel międzynarodowej agencji marketingowej Spook.pl, były dyrektor Grey Worldwide (Grupa WPP). Założona w lutym br. przez Łukasza Wejcherta spółka Dirlango zajmuje się rozwijaniem technologii z zakresu komunikacji mobilnej i cloud computingu, skierowanych głównie do klientów indywidualnych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Wrapp dociera nad Wisłę