Wskaźnik zaufania konsumentów w Niemczech coraz niższy

PAP
18-08-2008, 11:26

Nastroje wśród niemieckich konsumentów są coraz gorsze - w lipcu wskaźnik zaufania konsumentów spadł do 93 pkt z 96 pkt w  czerwcu - wynika z opublikowanego w poniedziałek badania Icon Brand Navigation.

Mdm wskaźnik ten spadł o 3 pkt, a rdr o 16 pkt.

Wskazanie poniżej 100 pkt oznacza przewagę wśród konsumentów pesymistów.

Badanie Icon Brand Navigation przeprowadza się co miesiąc wśród 2.000 konsumentów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Wskaźnik zaufania konsumentów w Niemczech coraz niższy