Wszystko dla przedsiębiorcy

Jarosław Sroka
15-09-2003, 00:00

Nie od dzisiaj „Puls Biznesu” dostarcza najświeższych, najbardziej oczekiwanych przez menedżerów, analityków i inwestorów informacji. Nie od dzisiaj jest źródłem profesjonalnych analiz rynków giełdowych i walutowych. Nie od dzisiaj prowadzi kampanie na rzecz wprowadzenia podatku liniowego, wykorzenienia absurdów prawnych i poszanowania praw drobnych akcjonariuszy.

Ale właśnie od dzisiaj „Puls Biznesu” będzie też doradcą przedsiębiorców. Cztery razy w tygodniu, w nowym dziale — Przedsiębiorca — podpowie, jak najlepiej przygotować firmy do konfrontacji z unijną konkurencją. Wskaże, gdzie czekają na małych, średnich i największych przedsiębiorców unijne pieniądze i jak można je zdobyć. Postara się udowadniać, że pracodawcy nie stoją na straconej pozycji w potyczkach z administracją rządową i skarbową. Rozbudowany „Puls Biznesu” zamierza porównywać, mierzyć i weryfikować wszelkie usługi adresowane właśnie do przedsiębiorców. Będzie promować doświadczenia tych, którym się powiodło, a współpracują-cy z redakcją prawnicy, doradcy podatkowi i konsultanci zmierzą się z problemami osób zarządzających firmami.

A wszystko to w odświeżonej, jeszcze bardziej przejrzystej i przyjaznej szacie graficznej. Stworzyliśmy formułę gazety, która szanuje czas Czytelnika. Zadbamy o to, by lektura dziennika nie zabierała mu więcej niż 15 minut. Wszak czas to pieniądz.

Nie od dzisiaj „Puls Biznesu” wyczuwa puls biznesu. Od dzisiaj zadba też, by bił mocno i równo.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Jarosław Sroka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wszystko dla przedsiębiorcy