Wszystko o eksporcie do Chin

  • Marta Bellon
opublikowano: 20-09-2012, 00:00

Na październikowej konferencji dla branży spożywczej będzie mowa o szansach i zagrożeniach związanych z debiutem na azjatyckim rynku.

30 października w Warszawie stawią się przedsiębiorcy z branży spożywczej, wezmą udział w Polish Food Export Forum, którego tematem będą nowe możliwości eksportu słodyczy i napojów do Chin. Organizuje je agencja komunikacyjna OpenLinks.

Będzie to już trzecie spotkanie z cyklu konferencji, których celem jest propagowanie dywersyfikacji eksportu branżyspożywczej. Weźmie w nim udział ponad stu przedstawicieli zarządów firm branży spożywczej, organów administracji rządowej oraz najważniejszych stowarzyszeń i izb branżowych. Uczestnicy forum będą mieli okazję poszerzyć wiedzę na temat możliwości inwestycyjnych w Chinach i innych perspektywicznych krajach, poznają szanse i zagrożenia dla branży spożywczej, jakie wiążą się z wejściem na nowe rynki. Przedsiębiorcy zapoznają się też z doświadczeniami polskich firm, którym udało się zaistnieć w Chinach.

Podczas forum przedstawiciele kierownictwa Ministerstwa Gospodarki i Rolnictwa i Rozwoju Wsi opowiedzą o perspektywach eksportu polskich produktów spożywczych, a reprezentant kierownictwa Agencji Rynku Rolnego — w jaki sposób będzie można skorzystać z najnowszych funduszy promocyjnych w zakresie eksportu.

Partnerzy spotkania przedstawią uczestnikom najważniejsze kwestie dotyczące finansowania inwestycji, gwarancji handlowych i aspektów prawnych w eksporcie do Chin. Firmy z branży spożywczej mogą wziąć udział w wydarzeniu bezpłatnie. Należy zarejestrować się na stronie: www.foodforum.com.pl. Organizatorem Forum jest OpenLinks.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Bellon

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu