"Wyborcza" najchętniej czytanym dziennikiem w II półroczu 2006 r.

opublikowano: 19-02-2007, 11:29

"Gazeta Wyborcza", wydawana przez Agorę, była w drugim półroczu 2006 r. najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce - poinformowały Wirtualne Media powołując się na badania PBC General.

"Gazeta Wyborcza", wydawana przez Agorę, była w drugim półroczu 2006 r. najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce - poinformowały Wirtualne Media powołując się na badania PBC General.

Na "Gazetę" w kategorii dzienniki wskazało 19,47 proc. respondentów. Wirtualne Media podały też, że na drugim miejscu znalazł się "Fakt" z czytelnictwem wynoszącym 18,62 proc, trzecią pozycję zajął "Super Express" (8,66 proc.), a czwartą - "Dziennik" (8,06 proc.).

"Metro", bezpłatny dziennik wydawany również przez Agorę, znalazł się na piątym miejscu z czytelnictwem 7,51 proc., szóste zajął Przegląd Sportowy (5,21 proc.). "Rzeczpospolita" zajęła siódme miejsce z wynikiem 5,20 proc.  DI, PAP

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane