Wydatki na reklamę telewizyjną spadły w maju o 13,7 proc.

03-06-2004, 16:10

PAP: Wydatki na reklamę telewizyjną wyniosły w maju 2004 roku 553,3 mln zł, co oznacza spadek o 13,7 proc. wobec maja 2003 roku - poinformowała w czwartek firma badawcza AGB Polska."Najprawdopodobniej sytuacja ta jest wynikiem wprowadzenia nowych przepisów unijnych ograniczających nadawanie reklam przerywających filmy" - napisano w komentarzu."Od 1 maja stacje komercyjne nie mogą przerywać reklamami filmów fabularnych i telewizyjnych krótszych niż 45 minut. W trakcie filmów trwających do 1,5 godziny możliwa jest tylko jedna przerwa reklamowa. Dwukrotną przerwę umożliwia...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Wydatki na reklamę telewizyjną spadły w maju o 13,7 proc.