Wydatki na reklamę w mediach w 2004 r. wzrosły o 10,57%

Wydatki na reklamę w 2004 roku w telewizji, radiu, gazetach i magazynach wyniosły 11,796 mld zł, czyli o 10,57 proc. więcej niż w 2003 roku - wynika z przesłanych w piątek PAP danych firmy Expert Monitor, badającej rynek reklamy.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ