Wydatki na reklamę zewnętrzną w dół, ale ma być lepiej

KAJ
21-04-2009, 00:00

Ważne dane

Przychody branży, (I kw. r./I kw. r., w mln zł)

136,9

mln zł

Takie były przychody branży reklamy out of home w Polsce w I kw. 2009 r...

148,9

mln zł

...takie w I kw. 2008 r.

119,3

...a takie w I kw. 2007 r.

Pierwsze miesiące tego roku to dla reklamy zewnętrznej trudny okres. Przychody firm branży spadły w porównaniu z 2008 r. o 8 proc. Prognozy są jednak optymistyczne — w drugim kwartale rynek ma się odbić. Pomóc mają nie tylko wybory do Parlamentu Europejskiego, ale także uruchomienie wstrzymanych budżetów reklamowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAJ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Gospodarka / Wydatki na reklamę zewnętrzną w dół, ale ma być lepiej