Wydawnictwo Bauer zwiększyło przychody z reklam o 22 proc.

Polska Agencja Prasowa SA
27-04-2005, 20:33

Przychody z reklam Wydawnictwa Bauer wyniosły w pierwszym kwartale 2005 roku prawie 52,7 mln zł i wzrosły o 22 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2004 roku - poinformowała firma w środę w komunikacie prasowym.

Przychody z reklam Wydawnictwa Bauer wyniosły w pierwszym kwartale 2005 roku prawie 52,7 mln zł i wzrosły o 22 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2004 roku - poinformowała firma w środę w komunikacie prasowym.

Wydawnictwo podało tę informację powołując się na dane firmy badawczej Expert Monitor. Dane nie uwzględniają reklam własnych wydawnictwa, ale obejmują reklamę specjalną.

"W pierwszym kwartale br. Wydawnictwo Bauer zajmuje, podobnie, jak w analogicznym okresie roku ubiegłego, pierwszą pozycję pod względem przychodów reklamowych, co daje mu 14-proc. udział w polskim rynku reklamowym magazynów" - podał Bauer.

W 2004 roku Wydawnictwo Bauer uzyskało przychody reklamowe w wysokości 211,4 mln zł, co stanowi wzrost względem 2003 roku o 24 proc. (według Expert Monitor, dane według cenników, bez autopromocji).

Wydawnictwo Bauer to największy wydawca magazynów w Polsce. W sumie wydaje 30 tytułów, w tym "Twój Styl", "Filipinkę", "Tele Tydzień", "Auto Moto".

Grupa Wydawnicza Bauer zwiększyła w 2004 roku przychody w Polsce do 635,9 mln zł z 580,3 mln zł w 2003 roku. Natomiast jej zysk brutto wzrósł do 59,9 mln zł w 2004 roku z prawie 14,3 mln zł w 2003 roku.

Wyniki te obejmują wyniki Wydawnictwa Bauer i w 50 proc. wyniki spółki Bauer Wetlbild Media, która zajmuje się wysyłkową sprzedażą m.in. książek, filmów w ramach Klubu dla Ciebie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Wydawnictwo Bauer zwiększyło przychody z reklam o 22 proc.