Wyjaśnienia Agory nie przekonały inwestorów

„Gospodarka ruszyła. Jest wreszcie szansa na poprawę koniunktury na rynku reklamy” — stwierdziła Wanda Rapaczyńska, prezes Agory, w komentarzu do opublikowanego wczoraj raportu finansowego za III kwartał. Problem w tym, że taką nadzieję mają też konkurenci wydawcy „Gazety Wyborczej”, którzy przeciwko dotychczasowemu potentatowi wyciągają coraz silniejszy oręż. Nowy dziennik „Fakt”, krytykowany za skandalizująco brukowy styl, wbrew zapowiedziom nie stanowi bezpośredniej konkurencji dla „GW”. Ale sprzedając się średnio w 300 tys. egzemplarzy dziennie na pewno znajdzie negatywne przełożenie na wyniki Agory.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ