Wyjasnienie do art. „Nowa broń PGNiG nazywa się Gaz Ziemny“

W artykule „Nowa broń PGNiG nazywa się Gaz Ziemny”, który ukazał się we wczorajszym „PB”, pojawiła się nieścisłość. Na skutek niefortunnego skrótu podaliśmy, że „kampania potrwa do końca lutego 2004 r. i pochłonie 14 mln zł”. PGNiG rzeczywiście na realizację strategii marketingowej wyda 14 mln zł, ale w skali całego 2004 r. Za pomyłkę przepraszamy.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ