Wyposażenie: Wnętrza stają się coraz ładniejsze

Agata Hernik
27-02-2008, 00:00

Wyposażenie: Wnętrza stają się coraz ładniejsze

PMR oszacowała sprzedaż dóbr z kategorii wyposażenia wnętrz. Wzrosła ona w 2007 r. o 18 proc. w stosunku do 2006 r. i wyniosła 16,5 mld zł. Dalszy rozwój budownictwa mieszkaniowego, remonty oraz poprawiająca się kondycja finansowa polskich konsumentów będą nadal napędzać sprzedaż. PMR prognozuje, że latach 2008-10 obroty polskiego rynku wyposażenia wnętrz wzrosną w tempie ponad 15 proc. rocznie.

Na zainteresowanie Polaków artykułami wyposażeniowymi i wykończeniowymi wnętrz wpływa także zwiększająca się potrzeba mieszkania w ładnych wnętrzach. Nie bez znaczenia są m. in.: liczne programy telewizyjne, w których doradza się, jak urządzić mieszkanie, różnorodność tytułów poradników wnętrzarskich oraz obserwacja zagranicznych trendów. To sprawia, że coraz liczniejsi konsumenci poszukują artykułów nowoczesnych, modnych, oryginalnie zaprojektowanych, o ciekawym wzornictwie i kolorystyce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agata Hernik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / / Wyposażenie: Wnętrza stają się coraz ładniejsze