Wyróżnień deszcz

Urszula Światłowska
11-03-2005, 00:00

„Puls Biznesu” i nasz dyrektor artystyczny Jacek Utko znowu w natarciu. Tym razem nagrody posypały się w konkursie The Society for News Design (SND) „The Best of Newspaper Design”. Trzy wyróżnienia zdobyły okładki „PB”: 325! Populistów, 100 dni do Unii (nagrodzona już polskim Grand Frontem), autorstwa Jacka Utki, oraz 0:3 Polska kontra Czecho-Słowacja przygotowana

przez Jacka Utkę, fotografa Grzegorza Kaweckiego oraz redaktora Tadeusza Markiewicza. Czwarte wyróżnienie zdobył Jacek Utko za indywidualne portfolio. Zwycięzców wybrano spośród ponad 15 tys. gazet. Najwięcej nagród zdobyły „Los Angeles Times”, „The New York Times” oraz „The Boston Globe”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Urszula Światłowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Wyróżnień deszcz