Wyróżniono najlepsze polskie reklamy

Ewa Bęczkowska
20-02-2002, 00:00

W klubie Ground Zero w Warszawie odbyła się uroczysta gala kończąca 9 edycję konkursu na najlepszą reklamę w Polsce. Jej organizatorem jest Grupa ABK. Uczestnikami imprezy byli pracownicy agencji reklamowych, ich klienci, przedstawiciele świata mediów, polityki i kultury. Idea Awards nagrodziła kreatywność i nowatorskie rozwiązania. Prace, które wzięły udział w konkursie oceniane były dwuetapowo.

Do pierwszej części zakwalifikowały się reklamy wybrane przez odbiorców. Monitoring dotyczący rozpoznawalności i preferencji reklam przeprowadziła firma SMG/KRC. Prace oceniano w następujących kategoriach: reklama telewizyjna, reklama radiowa, reklama prasowa, reklama kinowa, outdoor, okładka prasowa. W drugim etapie, wybrane przez widzów reklamy oceniało jury składające się z przedstawicieli zleceniodawców.

Wśród nominowanych znalazły się m.in. reklamy: Coca-Coli, Wranglera, Frugo, Opla, Renault, Peugeot, Nissana, RMF FM, Lay’s, piwa Królewskie, Żywiec, Lech oraz TVN, BGŻ, mBank.

Zwycięzcą w kategorii reklama kinowa została Agencja Image Art za reklamę piwa Lech. Najlepszą reklamą radiową okazała się przygotowana przez Agencję Henyo Behrendt, reklama BGŻ. Zwycięzcą w kategorii reklama prasowa okazała się Agencja Publicis za reklamę Renault. Natomiast najlepszą okładkę prasową posiada tygodnik „Wprost”. W kategorii outdoor zwyciężyła Agencja Euro RSCG New Europe za reklamę Peugeot. Zwycięzcą w kategorii reklama telewizyjna okazała się przygotowana przez Agencję PZL reklama Frugo.

Dodatkową atrakcją gali był pokaz iluzjonistyczny oraz prezentacja najnowszej, wiosennej kolekcji Marks & Spencer.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Ewa Bęczkowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Wyróżniono najlepsze polskie reklamy