Czytasz dzięki

Wywiad z Arkadiuszem Grochowskim dyrektorem ds. Sprzedaży i Marketingu w DLF Sp. z o.o.

opublikowano: 29-12-2019, 22:00

Transformacja cyfrowa nadała biznesowi nowe oblicze. Czy nasze domy również poddane zostały takiej transformacji?

Oczywiście. Od dłuższego czasu obserwujemy rozwój polskiego rynku inteligentnych urządzeń domowych. Coraz więcej producentów nazywa swoje produkty „smart”, choć nie zawsze takie są. Nie wystarczy wyłącznie podłączenie sprzętu do internetu, aby urządzenie stało się inteligentne, musi ono nieść za sobą realną wartość dla użytkownika. Przykład robotów sprzątających iRobot jest dowodemna to, że technologię urządzeń domowych można z sukcesem połączyć z rozwiązaniami cyfrowymi. Roboty wykonują powierzone im zadania, komunikują się z użytkownikiem nie tylko za pomocą urządzeń smart ale również asystentami głowowymi. iRobot przenosi sprzątanie w zupełnie inny wymiar. Cyfrowa transformacja w domach, oczywiście z wielką korzyścią dla nas, już się dzieje.

Jak DLF radzi sobie z ostrożnością polskich konsumentów i rezerwą wobec sięgania po technologie i roboty dla domu?

Nie zgodzę się z tym stwierdzeniem. Polaków do poprawy jakości życia namawiać nie trzeba. Jesteśmy narodem bardzo otwartym na nowości, bogacimy się i chcemy używać dokładnie tych samych technologii i rozwiązań co Amerykanie czy Niemcy. Rosną nasze wymagania co do jakości produktów, czy świadczonych usług. Polacy wybierają i kupują świadomie. Posiadając w ofercie sprawdzone produkty najlepszej jakości można przekonać do najnowszych rozwiązań nawet bardziej niezdecydowanychi ostrożnych Klientów. Dystrybuowane przez nas marki mają wspólny mianownik – poprawiają jakość życia. iRobot pomaga w utrzymaniu codziennej czystości podłóg, produkty marki Stadler Form dbają o jakość powietrza, systemy i generatory pary Laurastar pozwalają odkryć prasowanie na nowo. Z kolei pojazdy elektryczne Segway poprawiają naszą mobilność, idąc w parze z ochroną środowiska. W przeciwieństwie do modnych fast foodów promujemy wolne, zdrowe gotowanie w wolnowarach Crock-Pot. Aby dotrzeć polskich Klientów i zdobyć ich lojalność przykładamy olbrzymią wagę do jakości świadczonych przez nas usług przedsprzedażowych oraz posprzedażowych. Chcemy, by Klient czuł, że dbamy o niego na każdym etapie sprzedaży. Rozwijamy nasze struktury, badamy rynek, staramy się doskonalić procesy. Aby być pewnym poprawności naszych działań cyklicznie jesteśmy weryfikowani i opiniowani przez niezależne instytucje. Co roku otrzymujemy wyróżnienia za poziom obsługi Klienta. Są one pewnego rodzaju nagrodą, ale również mobilizują do ciągłego podnoszenia standardów.

Jak DLF oswaja Polaków z wciąż nowymi rozwiązaniami w swojej ofercie?

Oferowanie nowoczesnych rozwiązań, budowanie nowych kategorii produktowych wiąże się z edukacją. Swoimi działaniami sprawiamy, że nowe rozwiązania są bliższe Polakom i niosą ze sobą liczne korzyści związane z poprawą jakości życia. Nowoczesne produkty smart mogą zaoszczędzić czas. Inne mają wpływ na jakość powietrza w domu i nasze zdrowie. Kolejne minimalizują ilość wyrzucanego jedzenia, więc realizują ideę „zero waste”. Swoimi działaniami przekonujemy Polaków nie tylko do świetnej jakości produktów, ale również do zmiany przyzwyczajeń. Staramy się pokazywać jak realnie nasze produkty zmieniają życie użytkowników na lepsze. Największą satysfakcję sprawia nam zadowolony Klient. To często on staje się niepisanym ambasadorem marki, produktu, czy rozwiązania. Cieszy nas, że Polacy chętnie sięgają po nowe rozwiązania.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

COFACE

Partner strategiczny

PEKAO

Partner

KRD

Partner

UPC

Partner

Targi Kielce

Partner

INFINITY

Patroni honorowi

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu