Wzrosły wydatki na reklamę internetową w Niemczech

opublikowano: 19-01-2007, 08:36

W ubiegłym roku wydatki firm na reklamę w Internecie wzrosły o ponad 65 proc. w porównaniu z 2005 rokiem – podaje w najnowszym raporcie Nielsen Media Research.

W ubiegłym roku wydatki firm na reklamę w Internecie wzrosły o ponad 65 proc. w porównaniu z 2005 rokiem – podaje w najnowszym raporcie Nielsen Media Research.

Na działania promocyjne online w Niemczech wydano w ub.r. 692 mln euro, o 274 mln więcej niż w 2005 roku. To obecnie najdynamiczniej rozwijający się segment rynku reklamy. Najwięcej w internetowe projekty zainwestowały firmy z branży telekomunikacyjnej (40 mln euro, wzrost o ponad 100 proc. w porównaniu z rokiem 2005). Reklamę w sieci chętnie wybierały też przedsiębiorstwa oferujące usługi internetowe, a także instytucje finansowe i media.

DI, Presserwis

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane