Wzrost indeksu zaufania konsumentów we Francji

Polska Agencja Prasowa SA
05-01-2006, 09:57

Indeks zaufania konsumentów we Francji w grudniu 2005 r. wzrósł do minus 30 pkt z rekordowych minus 33 pkt. w listopadzie - podał w czwartek francuski urząd statystyczny Insee.

Indeks zaufania konsumentów we Francji w grudniu 2005 r. wzrósł do minus 30 pkt z rekordowych minus 33 pkt. w listopadzie - podał w czwartek francuski urząd statystyczny Insee.

Listopadowy wynik był najniższy, od kiedy wprowadzono nowy typ badania w listopadzie 2003 roku.

Analitycy spodziewali się w grudniu 2005 r. indeksu zaufania na poziomie minus 31 pkt.

Indeks powstaje po przeprowadzeniu badań wśród 2 tys.  osób.

Wskaźnik ten spadł do najniższego poziomu w grudniu 1995 roku - minus 39 pkt, a jego maksymalny poziom to 5 pkt, odnotowane w styczniu 2001 roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Wzrost indeksu zaufania konsumentów we Francji