Wzrost sprzedaży detalicznej w USA

RAV,BLOOMBERG
opublikowano: 29-12-2009, 00:00

Sprzedaż detaliczna w Stanach Zjednoczonych w okresie przedświątecznym (od 1 listopada do 24 grudnia) zwiększyła się o 3,6 proc. wobec tego samego okresu ubiegłego roku. To efekt większego popytu na elektronikę użytkową (+6 proc.) — wynika z raportu "SpendingPulse" przygotowanego przez MasterCard Advisors. Dane nie uwzględniają sprzedaży aut oraz benzyny.

— W tym roku największym zainteresowaniem Amerykanów cieszyły się zakupy online — mówi Kamalesh Rao, jeden z twórców raportu.

Tylko od 27 listopada do 24 grudnia z tego typu transakcji skorzystało o 18 proc. więcej osób niż przed rokiem.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAV,BLOOMBERG

Polecane