Xiaomi ubiera świat w gadżety

ŁO
aktualizacja: 07-09-2017, 11:41

Klienci kupują coraz więcej urządzeń do ubierania takich, jak opaski fitness i smartwatche. Największym graczem jest Xiaomi.

- Globalny rynek urządzeń do ubierania po raz kolejny odnotował wzrost dostaw o 10,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego osiągając w drugim kwartale 26,3 mln sztuk - wynika z danych zebranych przez firmę badawczą International Data Corporation.  

Opaska Mi Band 2
Zobacz więcej

Opaska Mi Band 2

Fot. Xiaomi

Liderem została firma Xiaomi, która sprzedała w drugim kwartale 3,5 mln gadżetów, co daje udział w rynku sięgający 13,4 proc. Chińczycy wyprzedzają Apple, który dostarczył klientom 3,4 mln zegarków i ma 13 proc. rynku. 

Na trzecie miejsce spadł Fitbit, który w analogicznym okresie w zeszłym roku sprzedał 5,7 mln opasek i smartwatchów i zgarniał aż 24,1 proc. rynku urządzeń do ubierania. W tym roku jest to 12,9 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Xiaomi ubiera świat w gadżety