YouTube rujnuje Top Gear

MD
opublikowano: 14-01-2013, 00:00

INTERNET

James May, jeden z prowadzących program motoryzacyjny oglądany przez 350 mln osób na świecie, skarży się, że internetowe serwisy społecznościowe powodują, iż Top Gear nie ma już praktycznie możliwości zaskoczenia telewidzów.

Przypadkowi świadkowie nagrań programu wrzucają zrobione przez siebie zdjęcia i filmiki na serwisy Twitter, Facebook czy YouTube i rujnują jakąkolwiek niespodziankę dla widzów — narzeka May. Ironizuje, że wkrótce nie będzie trzeba nagrywać programu, bo nowy zmontuje się z materiałów wrzuconych do sieci przez ludzi.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MD

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / YouTube rujnuje Top Gear