Z aplikacją po tańsze paliwo

Barbara Warpechowska
17-11-2016, 22:00

Unimot zaprezentował aplikację mobilną Tankuj24, dzięki której kierowcy będą mogli taniej kupować paliwa.

Aplikacja będzie dostępna na smartfony i tablety z systemami Android i iOS. Pozwoli porównywać ceny na stacjach i kupować paliwo po konkurencyjnych cenach. Będzie oferowała wygodną płatność mobilną przez firmę PayU. Paliwo odbierane będzie w sieci stacji partnerskich.

Jedna faktura

— Świat sprzedaży wyraźnie skręcił w kierunku rozwiązań mobilnych. Przez aplikacje zamawiamy hotele, taksówki, a nawet jedzenie z dostawą do domu. Uważam, że nadszedł czas na mobilny zakup paliwa. To po prostu otwarcie nowego kanału sprzedaży paliwa dla klienta detalicznego. Chcemy być pierwszą firmą, która to zrobi. Takie działania wpisują się w strategię rozwoju naszej grupy kapitałowej, która zakłada inwestycje w nowoczesne technologie, co pozwoli zmieniać dość konserwatywny rynek paliwowo energetyczny — mówi Robert Brzozowski, prezes Unimotu.

Tańsze paliwo będzie można kupić przez aplikację mobilną w trzech prostych krokach. Na początku wybierzemy na mapie stację paliw w okolicy, która oferuje paliwo w najlepszej cenie, następnie zarezerwujemy określoną ilość paliwa, a na koniec odbierzemy je na wybranej stacji. Aplikacja będzie oferowała dostęp do historii wszystkich zamówień, dzięki czemu użytkownikbędzie miał pełną kontrolę nad wydatkami. Dodatkowo dla wygody przedsiębiorców raz w miesiącu będzie wystawiana zbiorcza faktura za wszystkie paliwowe zakupy dokonywane przez aplikację.

Wyższa sprzedaż

Aplikacja Tankuj24 to także szansa na rozwój dla stacji paliw, które przystąpią do współpracy przy tym projekcie. Zapewni stacjom partnerskim dopływ nowych klientów, co przełoży się na zwiększenie ilości sprzedawanego paliwa i wyższą sprzedaż wszystkich produktów i usług oferowanych na stacji, uwzględniając sklepy, myjnie i usługi gastronomiczne.

— Proponując stacjom paliw wejście w projekt Tankuj24, oferujemy bezpłatny dostęp do mobilnego kanału sprzedaży. Dzięki nam stacja dotrze do nowych klientów detalicznych w nowoczesny sposób, nie ponosząc nakładów inwestycyjnych, a dodatkowo zapewnimy naszym partnerom wsparcie techniczne oraz marketingowe — przekonuje Robert Brzozowski.

Uruchomienie Tankuj24 ma nastąpić w pierwszej połowie 2017 r. Na początku usługa będzie dostępna w niektórych regionach, następnie w całym kraju. Projekt ma być rozwijany na rynkach zagranicznych pod nazwą Refuel24.com.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Barbara Warpechowska

Inspiracje Pulsu Biznesu