Z francuskiego domu mody do LPP

  • Alina Treptow
04-09-2016, 22:00

Dyrektorem kreatywnym marki Reserved został Japończyk. Na proces projektowania spółka wyda nawet 30 mln zł

Choć nowymi dyrektorami kreatywnymi chwalą się przede wszystkim zachodnie marki luksusowe, nowym nabytkiem, i to nie byle jakim, pochwaliła się też polska grupa odzieżowa LPP. Dyrektorem kreatywnym marki Reserved został Japończyk Sho Kondo. Projektant studiował w Ecole de la Chabre Syndicale de la Couture Parisienne, skąd trafił do znanych francuskich domów mody. Pracował między innymi dla Balenciagi, Isabel Marant, Haidera Ackermanna czy Maisona Margieli, a w segmencie odzieży masowej — dla hiszpańskiego Inditeksu, właściciela m.in. Zary. Jako dyrektor kreatywny Reserved ma...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Z francuskiego domu mody do LPP