Z francuskiego domu mody do LPP

  • Alina Treptow
opublikowano: 04-09-2016, 22:00

Dyrektorem kreatywnym marki Reserved został Japończyk. Na proces projektowania spółka wyda nawet 30 mln zł

Choć nowymi dyrektorami kreatywnymi chwalą się przede wszystkim zachodnie marki luksusowe, nowym nabytkiem, i to nie byle jakim, pochwaliła się też polska grupa odzieżowa LPP. Dyrektorem kreatywnym marki Reserved został Japończyk Sho Kondo. Projektant studiował w Ecole de la Chabre Syndicale de la Couture Parisienne, skąd trafił do znanych francuskich domów mody. Pracował między innymi dla Balenciagi, Isabel Marant, Haidera Ackermanna czy Maisona Margieli, a w segmencie odzieży masowej — dla hiszpańskiego Inditeksu, właściciela m.in. Zary. Jako dyrektor kreatywny Reserved ma...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
225,15 zł 183,05 zł netto
426,60 zł 346,83 zł netto
758,41 zł 616,59 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
367,65 zł 298,90 zł netto
696,60 zł 566,34 zł netto
1238,40 zł 1006,83 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Z francuskiego domu mody do LPP