Z innowacją im po drodze

Partnerem publikacji jest Global Food Hygiene
opublikowano: 14-12-2021, 21:28
aktualizacja: 17-12-2021, 16:23

Producent, importer i dystrybutor jednorazowej odzieży ochronnej oraz innych rozwiązań pozwalających na utrzymanie higieny w branży spożywczej.

Innowacyjna firma z Sieradza działa na rynku polskim i zagranicznym. Współpracuje z największymi producentami żywności na świecie. Rozpoczęła działalność w 2016 r. Misją firmy było wdrażanie innowacyjnych i jakościowych produktów oraz rozwiązań dla branży spożywczej. Impulsem rozwoju okazało się opracowanie receptury na folię. To z kolei przełożyło się na inwestycję w maszyny. Wysokiej jakości folia posłużyła w tym roku do produkcji innowacyjnych worków dla firm z branży spożywczej.

Wszystkie rozwiązania, które wpływają na środowisko, są przyszłością rozwoju inwestycji i odpowiedzią na stale rosnące wymagania branży spożywczej. Należy zauważyć, że takie produkty pozwalają też optymalizować koszty przedsiębiorstw, gdyż wpływają na zmniejszenie opłaty za utylizację.

Plany na najbliższe lata dla Global Food Hygiene to poszerzanie parku maszynowego, ale także szkolenia, które będą zwiększały kompetencje specjalistów pracujących w firmie.

– Przykładamy ogromną wagę do kontroli jakości, dlatego zdecydowaliśmy się na zatrudnienie specjalistów, którzy dbają o powtarzalność i zgodność produktów z wypracowaną przez nas kartą produktową – podkreśla prezes Dawid Urbański.

Specjaliści firmy wykonują także audyty u klientów, usprawniając ich pracę czy wprowadzając plany naprawcze. Analiza obejmuje potrzeby przedsiębiorstwa, aspekty ekonomiczne, czynniki bezpieczeństwa, ale też higienę pracy oraz czas realizacji.

– Umożliwia to nam łączenie innowacyjności i funkcjonalności, a także proponowanie rozwiązań, które usprawniają realizowane procesy naszych klientów – dodaje wiceprezes Dagmara Urbańska-Woś.

Kompleksowość oferty oraz jej innowacyjność wyróżniają firmę na tle konkurencji.

Global Food Hygiene zatrudnia blisko 50 osób.

– Wraz z nadejściem pandemii najważniejsze stało się zachowanie bezpieczeństwa naszych pracowników, dlatego wypracowaliśmy mechanizmy, które pozwoliły na utrzymanie tempa rozwoju firmy przy jednoczesnym zabezpieczeniu zdrowia. Praca hybrydowa i zmniejszenie liczby wizyt bezpośrednich niewątpliwie się do tego przyczyniły. Co więcej, chcąc zachować ciągłość dostaw, głównie wyrobów importowanych, musieliśmy zwiększyć budżet, ponieważ ceny transportu znacząco wzrosły. Zapotrzebowanie naszych klientów na środki ochrony indywidualnej także uległo zwiększeniu, więc nasz dział zaopatrzenia musiał szybko i skutecznie reagować na zmiany – opisuje wiceprezes.

W Global Food Hygiene stawiają na inwestycje we wdrażanie nowych produktów. Chcą odpowiadać na rosnące wymagania branży spożywczej, ale też skierować produkty do odbiorców z innych gałęzi.

– Wiele pracy przed nami, ale rosnąca liczba klientów, aprobata ze świata biznesu i nauki, o czym świadczą nasze nagrody, potwierdzają tylko, że obraliśmy odpowiedni kierunek rozwoju, a takie wyróżnienia motywują do dalszego działania – uważa Dagmara Urbańska-Woś.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane