Z pomocą PGNiG nad wodą robi się bezpieczniej

CSR nie musi się wiązać ze specjalnością firmy. Musi być konsekwentny i skuteczny.

Tegoroczna kampania „PGNiG Bezpiecznie nad wodą” rozpoczęła się mocnym akcentem. 24 czerwca, podczas pierwszej edycji imprezy, tuż obok miejsca w którym odbywał się piknik szkoleniowy, w skutek ataku padaczki do wody wpadł człowiek. Obecni na miejscu ratownicy ocalili mu życie. Taka pomoc nieczęsto jest w pobliżu. W 1999 r. w Polsce utonęło 828 osób. W roku 2010 policyjne statystyki wykazały 369 takich przypadków, czyli o prawie60 proc. mniej. W czerwcu i lipcu 2011 r. sytuacja jeszcze się poprawiła — odnotowano o 201 utonięć mniej niż w tym samym okresie roku poprzedniego. — Kampania promująca bezpieczne i odpowiedzialne zachowania w wodzie i zasady udzielania pierwszej pomocy w nagłych wypadkach to niewątpliwie jeden z czynników zwiększających roztropność osób korzystających z akwenów — mówi Radosław Dudziński, wiceprezes PGNiG ds. strategii. Firma od czterech lat, w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu, aktywnie promuje bezpieczeństwo nad wodą. Swoją akcję organizuje w pięciu znanych miejscowościachwypoczynkowych — Mikołajkach, Kołobrzegu, Polańczyku, Gdyni i Mrągowie. W tym roku przygotowano m.in. pokazy ratownictwa w wykonaniu WOPR-u i zespołu ratowniczego Falck, pokazy lotnicze z udziałem Wojska Polskiego, wyścigi regatowe „PGNiG Bezpiecznie nad wodą Delphia Cup”. Ale co najważniejsze, każdy z uczestników mógł wziąć udział w warsztatach udzielania pierwszej pomocy. Pojawił się też wątek ochrony środowiska i Eko-olimpiada dla najmłodszych. Firma w ramach letnich pikników promuje bowiem trzy dziedziny: bezpieczeństwo, ekologię i żeglarstwo.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Rzetelne dziennikarstwo i świadomość biznesowa

Tego właśnie możesz się spodziewać wykupując dostęp do treści Pulsu Biznesu
PB online
Dopasuj „PB” do Twoich potrzeb
Nowy klient
Wydanie cyfrowe Poznaj „PB”

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj wersję Basic przez pierwszy miesiąc w promocyjnej cenie!

7 90 za 1-szy miesiąc
wybierz
Wydanie cyfrowe Basic

Aktywuj dostęp do pb.pl – zyskasz nieograniczoną możliwość czytania najświeższych informacji z gospodarki i rynków. Aby korzystać z nich jeszcze wygodniej, pobierz aplikację mobilną.

od 63 20 / miesiąc
wybierz
Wydanie cyfrowe Premium

Zamów wersję Premium, a do Twojej dyspozycji będzie pełna zawartość pakietu Basic, a dodatkowo: e-wydania, raporty branżowe, LexBiznes oraz atrakcyjne rabaty na konferencje.

od 103 20 / miesiąc
wybierz
Nowość
Wydanie cyfrowe + spotdata Premium +

Uruchom pakiet Premium+ wraz z dostępem do serwisu z raportami ekonomicznymi SpotData Research, a uzyskasz szybki wgląd w aktualne trendy na rynkach, w przemyśle i handlu.

od 199 20 / miesiąc
wybierz
Więcej »
Szczegóły pakietów
Ukryj
Basic
Premium
Premium +

Pełny dostęp do treści serwisu pb.pl

Prosta nawigacja pozwoli Ci korzystać z sekcji, które Cię interesują

Newslettery

Otrzymasz aktualny przegląd wiadomości o biznesie, branży, inwestycjach z Polski i ze świata

Aplikacja mobilna

Korzystaj wygodnie na każdym urządzeniu mobilnym z systemem Android lub iOS

Ponad milion archiwalnych artykułów

Nic Cię nie ominie. Zawsze możesz wrócić do tematów, które Cię zainteresowały

Raporty, rankingi, zestawienia

Dostęp m.in. do katalogów Gazel Biznesu, wyników rankingu Złoty Bankier, a także licznych raportów na temat bankowości w Polsce

E-wydanie „Puls Biznesu”

Elektroniczna wersja dziennika dostępna o godzinie 22 dzień wcześniej niż na papierze

E-wydanie „Puls Biznesu Weekend”

E-wersja ekskluzywnego miesięcznika, poświęconego tematyce lifestylowej w ujęciu biznesowym

Lex Biznes

System wiedzy prawnej LexBiznes, w którym znajdziesz m.in. wzory dokumentów oraz pism i akty prawne

Rabat na konferencje i szkolenia

Rabat w wysokości 10% możesz wykorzystać wiele razy w trakcie trwania swojej subskrypcji

Dostęp do 40 tys. wykresów i statystyk

Możliwość pobrania statystyki w formie wykresów i tabel do Excela

3 cykliczne raporty makroekonomiczne

Prognozy makroekonomiczne dla 1) Polski, 2) krajów CEE i 3) największych gospodarek świata / SpotData Research

3 cykliczne analizy szans i ryzyk finansowych

Mapa 1) ryzyka niewypłacalności w branżach, 2) cen surowców i towarów rolnych i 3) finansowa / SpotData Research

4 cykliczne analizy kluczowych trendów

Monitoring 1) handlu detalicznego, 2) przemysłowy, 3) rynku pracy i 4) budownictwa i nieruchomości / SpotData Research

Newsletter: Dane dnia

Ignacy Morawski opisuje swoje spostrzeżenia na temat najważniejszych trendów w polskiej gospodarce

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy