Z pomocą PGNiG nad wodą robi się bezpieczniej

ANB
opublikowano: 26-09-2011, 00:00

CSR nie musi się wiązać ze specjalnością firmy. Musi być konsekwentny i skuteczny.

Tegoroczna kampania „PGNiG Bezpiecznie nad wodą” rozpoczęła się mocnym akcentem. 24 czerwca, podczas pierwszej edycji imprezy, tuż obok miejsca w którym odbywał się piknik szkoleniowy, w skutek ataku padaczki do wody wpadł człowiek. Obecni na miejscu ratownicy ocalili mu życie. Taka pomoc nieczęsto jest w pobliżu. W 1999 r. w Polsce utonęło 828 osób. W roku 2010 policyjne statystyki wykazały 369 takich przypadków, czyli o prawie60 proc. mniej. W czerwcu i lipcu 2011 r. sytuacja jeszcze się poprawiła — odnotowano o 201 utonięć mniej niż w tym samym okresie roku poprzedniego. — Kampania promująca bezpieczne i odpowiedzialne zachowania w wodzie i zasady udzielania pierwszej pomocy w nagłych wypadkach to niewątpliwie jeden z czynników zwiększających roztropność osób korzystających z akwenów — mówi Radosław Dudziński, wiceprezes PGNiG ds. strategii. Firma od czterech lat, w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu, aktywnie promuje bezpieczeństwo nad wodą. Swoją akcję organizuje w pięciu znanych miejscowościachwypoczynkowych — Mikołajkach, Kołobrzegu, Polańczyku, Gdyni i Mrągowie. W tym roku przygotowano m.in. pokazy ratownictwa w wykonaniu WOPR-u i zespołu ratowniczego Falck, pokazy lotnicze z udziałem Wojska Polskiego, wyścigi regatowe „PGNiG Bezpiecznie nad wodą Delphia Cup”. Ale co najważniejsze, każdy z uczestników mógł wziąć udział w warsztatach udzielania pierwszej pomocy. Pojawił się też wątek ochrony środowiska i Eko-olimpiada dla najmłodszych. Firma w ramach letnich pikników promuje bowiem trzy dziedziny: bezpieczeństwo, ekologię i żeglarstwo.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANB

Polecane