Żabka zadowolona z aplikacji

ŁO
opublikowano: 30-05-2019, 07:28

Sieć sklepów spożywczych podsumowuje pierwsze miesiące działania nowej aplikacji żappka.

Żabka udostępniła klientom pilotażową wersję aplikacji pod koniec lutego. Teraz chwali się liczbą pobrań i kolejnymi funkcjami.  

Zobacz więcej

Aplikacja Żabki

ARC

- Od momentu udostępniania aplikacji użytkownikom smartfonów, została pobrana ponad kilkaset tysięcy razy, przy czym największy przyrost nastąpił w ciągu ostatnich dni. Żappka jest obecnie w czołówce najchętniej pobieranych aplikacji w Polsce - mówi cytowany w komunikacie Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych i rozwoju.  

Żabka przyciąga klientów promocjami, które zmieniają się w aplikacji co dwie godziny. Firma wprowadziła także sekcję z produktami dopasowywanymi do upodobań klienta przez oprogramowanie bazujące na sztucznej inteligencji. Sekcja zmienia zawartość co 24 godziny.  

Interfejs aplikacji stworzyła firma Ueno, a partnerami sieci w projekcie są także Synerise i Future Mind.

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy