Żabka zadowolona z aplikacji

ŁO
opublikowano: 30-05-2019, 07:28

Sieć sklepów spożywczych podsumowuje pierwsze miesiące działania nowej aplikacji żappka.

Żabka udostępniła klientom pilotażową wersję aplikacji pod koniec lutego. Teraz chwali się liczbą pobrań i kolejnymi funkcjami.  

Zobacz więcej

Aplikacja Żabki

ARC

- Od momentu udostępniania aplikacji użytkownikom smartfonów, została pobrana ponad kilkaset tysięcy razy, przy czym największy przyrost nastąpił w ciągu ostatnich dni. Żappka jest obecnie w czołówce najchętniej pobieranych aplikacji w Polsce - mówi cytowany w komunikacie Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych i rozwoju.  

Żabka przyciąga klientów promocjami, które zmieniają się w aplikacji co dwie godziny. Firma wprowadziła także sekcję z produktami dopasowywanymi do upodobań klienta przez oprogramowanie bazujące na sztucznej inteligencji. Sekcja zmienia zawartość co 24 godziny.  

Interfejs aplikacji stworzyła firma Ueno, a partnerami sieci w projekcie są także Synerise i Future Mind.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy