Partnerem publikacji jest Zalando.
Zalando ma pomysły na ograniczenie zwrotów. Pomoże AI
Firma rozwija nowe usługi dla klientów i merchantów oparte o mechanizmy sztucznej inteligencji. Jedną z nich jest Zalando Marketing Services, która wspiera precyzyjne działania marketingowe, optymalizując koszty dotarcia do klienta. Kluczowym wyzwaniem dla sklepu jest optymalizacja zwrotów. W tym obszarze firma wykorzystuje sztuczną inteligencję do pokazywania produktów w kontekście (np. sukienka na balu), a także tworzy modele 3D. Rozwiązanie Size&Fit już dziś sugeruje najlepszy rozmiar, a w przyszłości umożliwi klientom wirtualne przymierzanie produktów na swoim ciele za pomocą aplikacji mobilnej. O najnowszych rozwiązaniach oferowanych przez Zalando rozmawialiśmy z Danielem Rogińskim, General Managerem CEE w Zalando.
Posłuchaj

Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl