Zamek nadal szuka sponsorów

Ewa Bęczkowska
29-11-2001, 00:00

W listopadzie rozpoczęto prace badawcze, będące pierwsza fazą renowacji południowej fasady Zamku Królewskiego w Warszawie. Konserwacja tego fragmentu budynku zostanie zrealizowana dzięki finansowemu wsparciu udzielonemu przez markę Lipton.

Przyjęty przed 2 laty wieloletni program zakończenia inwestycji na Zamku Królewskim przewiduje przede wszystkim odbudowę tzw. zaplecza historycznego, m.in. dokończenie remontu Arkad Kubickiego i Stancji Saskich, remontu pałacu Pod Blachą, przebudowę węzła komunikacyjnego w rejonie ul. Grodzkiej, rekonstrukcję ogrodów zamkowych. Remontów i modernizacji wymagają także elewacje zewnętrzne gmachu. Pomoc sponsorów umożliwia realizację tych zamierzeń. W ubiegłym roku przeprowadzono renowację zachodniej elewacji zamku.

Gigantyczny banner umieszczony na Zamku Królewskim przez firmę Lipton zasłoni rusztowania, dzięki czemu będzie można prowadzić prace. Banner jest częścią kampanii marki, prowadzonej od 2 lat pod nazwą „String&Tag”. Polega ona na wykorzystaniu nitki i przywieszki herbaty Lipton do projektowania pomysłowych i zabawnych rysunków. Reklamę Liptona na Zamku Królewskim zaprojektował lokalny oddział agencji reklamowej J. Walter Thompson/Parintex, obsługujący markę Lipton na całym świecie. Lipton finansuje renowacje zabytkowych obiektów na terenie całego kraju, między innymi sponsorował prace konserwatorskie zabytkowego szpitala Omega w Al. Jerozolimskich w Warszawie, Sukiennic na Rynku w Krakowie, fasady kamienicy przy Rynku Starego Miasta w Warszawie, Zielonej Bramy przy Długim Targu na Starym Mieście w Gdańsku oraz Ratusza na Rynku Starego Miasta w Poznaniu.

— Od lat angażujemy się w przedsięwzięcia mające wymiar społeczny. Staramy się, aby nasze działania reklamowe przynosiły korzyści nie tylko marce Lipton, ale i społeczeństwu — podkreśla Krzysztof Majchrzak, przedstawiciel marki Lipton w Polsce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Ewa Bęczkowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Zamek nadal szuka sponsorów