Zara wkracza na rynek produktów upiększających

  • Paweł Makosz
opublikowano: 04-05-2021, 09:03

Detalistka odzieżowy wkroczył na rynek produktów upiększających przedstawiając nową linię kosmetyków.

Inditex, Zara
Inditex, Zara
Paul Hanna

Zara, flagowy okręt hiszpańskiego koncernu Inditex, będzie sprzedawać gamę produktów w pojemnikach do wielokrotnego napełniania, przeznaczonych do pielęgnacji oczu, ust, twarzy i paznokci, poinformowała firma w poniedziałkowym oświadczeniu.

Kosmetyki trafią do sprzedaży w sklepach marki jako nowa sekcja pod nazwą Zara Beauty. Początkowo będzie je można kupić w internecie w Europie, Ameryce Północnej, Chinach, Korei Południowej, Japonii, Australii i Nowej Zelandii.

Kilku konkurentów Zary z branży fast fashion już sprzedaje kosmetyki. Między innymi jej największy europejski rywal Hennes & Mauritz.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PM, Bloomberg

Polecane