Zawsze można znać lepiej

DCZ
opublikowano: 12-03-2010, 00:00

Agnieszka Przybyłek

Organizujemy dla pracowników zajęcia z języka angielskiego i w całości je finansujemy. Są to szyte na miarę lekcje grupowe i indywidualne. Na początku wspólnie określamy indywidualne potrzeby — czy skupiamy się na języku biznesowym, a może zajmiemy się specyficznym obszarem tematycznym, np. HR, finansami czy marketingiem. Z kolei testy pomagają nam ustalić, na które umiejętności językowe należy położyć największy nacisk.

Kandydaci przychodzą do nas już z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego, ponieważ tego wymaga międzynarodowe środowisko pracy.

Podnoszenie kwalifikacji w globalnej korporacji naturalnie łączy się także z nabywaniem coraz większych kompetencji językowych — a te podnosimy przede wszystkim w praktyce, w dalszej kolejności na zajęciach językowych w firmie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu