Rosja: zbyt dużo chętnych do tatuażu za dożywotnią pizzę

Domino’s Pizza musiała zakończyć kampanię promocyjną, w której oferowała dożywotnio pizzę tym, którzy wytatuują sobie jej logo. Było zbyt dużo chętnych, donosi The Moscow Times.

W kampanii, która miała trwać od 31 sierpnia do 31 października, Domino’s Pizza oferowała 100 sztuk pizzy rocznie przez 100 lat każdemu, kto wytatuuje sobie jej logo i opublikuje zdjęcie tatuażu w Internecie. W ciągu zaledwie kilku dni została „zalana” przez takie zdjęcia. Tak duża popularność zaskoczyła spółkę i już 4 września ogłosiła koniec kampanii.

- Pilna wiadomość do wszystkich, którzy siedzą obecnie w salonach tatuażu: wpisujemy was na listę uczestników, ale czekamy na zdjęcia tylko do południa – głosi wtorkowy wpis na profilu Domino’s Pizza na serwisie społecznościowym Vkontakte, czyli „rosyjskim Facebooku”. – Kto jest umówiony u tatuażysty na później, niech anuluje wizytę – dodaje.

Domino’s Pizza poinformowała, że spełni obietnicę tylko wobec pierwszych 350 uczestników kampanii.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, moscowtimes.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Rosja: zbyt dużo chętnych do tatuażu za dożywotnią pizzę