Czytasz dzięki

Zdalny bieg firmowy - zgłoś swoją drużynę!

  • DI
opublikowano: 20-08-2020, 17:03

Praca zdalna z powodu pandemii stała się czymś oczywistym, a nie tylko jedną z opcji. Organizatorzy biegu charytatywnego postanowili pójść z duchem czasu.

Tradycyjnie zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Biegu Firmowego organizowanego przez Fundację Everest. To charytatywna inicjatywa, której patronem jest "Puls Biznesu".

Zobacz więcej

Bieg Firmowy

biegfirmowy.pl

Do biegu ruszymy już w sobotę 29 sierpnia 2020 roku, ale tym razem będzie to bieg inny.

REJESTRACJA - TUTAJ

W trosce o bezpieczeństwo pracowników oraz gwarancję organizacji wydarzenia w warunkach skrajnej niepewności, organizatorzy dostarczają wyjątkowe rozwiązanie. Firmy, jak każdego roku, mogą pobiec i pomóc, tym razem w formie dobrze przemyślanej, wirtualnej sztafety biegowej. Podczas tegorocznej edycji każdy zawodnik z pięcioosobowej drużyny pokona dystans 5 km o dowolnie wybranej porze (godzina pomiędzy 00:00 a 23:59). O wyniku zadecyduje łączny czas wszystkich członków drużyny, mierzony przez dedykowaną aplikację mobilną.

Nowa formuła pozwala na wzięcie udziału w biegu nie tylko firm z Wrocławia i Warszawy, ale również z całej Polski.

Sponsorami biegu są firmy 3M, Credit Suisse, Multisport, ZF i Pyszne.pl. Partnerem strategicznym Deviniti. Realizatorem przedsięwzięcia jest Grupa Eventowa Compani.

- Dotychczas, wspólnie z ponad tysiącem firm, pomogliśmy już 27 podopiecznym Fundacji Everest, przekazując na ich leczenie i rehabilitację aż 859 180 zł. W tym roku proponujemy wyjątkową formułę na wyjątkowe czasy. Zachęcamy firmy z całej Polski do podjęcia aktywności i wyzwania. Przebiegnijmy tysiące kilometrów i pomóżmy najbardziej potrzebującym - zachęca do udziału Ewa Mróz, Prezes Fundacji Everest.

Nie zwlekaj! Zarejestruj swoją drużynę już dziś i weź udział w biegu. Poznaj też podopiecznych fundacji.

Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
×
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane