Zimna wiosna psuje szyki H&M

Bloomberg, Marta Filipiak
16-04-2004, 00:00

Hennes & Mauritz (H&M), największy w Europie detalista odzieżowy, ogłosił wzrost sprzedaży w marcu o połowę mniejszy od zapowiadanego. Przychody wzrosły tylko o 7 proc. wobec zapowiadanych 14 proc. Główną przyczyną są niskie temperatury, które zmniejszają popyt na wiosenne ubrania. Hennes wykazał w pierwszym kwartale zysk netto 1,16 mld SEK (612,6 mln zł). Udało się to osiągnąć, pomimo problemów ze sprzedażą, dzięki poprawie systemu dystrybucji i niskiemu kursowi dolara.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Bloomberg, Marta Filipiak

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Świat / Zimna wiosna psuje szyki H&M