Zina, polska marka specjalizująca się w odzieży i akcesoriach piłkarskich, związała się trzyletnią umową z Kamilem Grosickim, poinformowała firma
Początek współpracy zaowocował linią odzieży streetwear sygnowaną znakiem TG11. W najbliższych planach marki jest również kolekcja Euro 2020, a także wejście na nowy rynek obuwia sportowego i piłkarskiego.
Aktywuj dostęp do pb.pl – zyskasz nieograniczoną możliwość czytania najświeższych informacji z gospodarki i rynków. Aby korzystać z nich jeszcze wygodniej, pobierz aplikację mobilną.
Zamów wersję Premium, a do Twojej dyspozycji będzie pełna zawartość pakietu Basic, a dodatkowo: e-wydania, raporty branżowe, LexBiznes oraz atrakcyjne rabaty na konferencje.
Uruchom pakiet Premium+ wraz z dostępem do serwisu z raportami ekonomicznymi SpotData Research, a uzyskasz szybki wgląd w aktualne trendy na rynkach, w przemyśle i handlu.
Zina, polska marka specjalizująca się w odzieży i akcesoriach piłkarskich, związała się trzyletnią umową z Kamilem Grosickim, poinformowała firma
Początek współpracy zaowocował linią odzieży streetwear sygnowaną znakiem TG11. W najbliższych planach marki jest również kolekcja Euro 2020, a także wejście na nowy rynek obuwia sportowego i piłkarskiego.
Polska firma z siedzibą w Turku funkcjonuje na rynku od 15 lat. Obecnie współpracuje z 1434 klubami we wszystkich regionach Polski, Czech i Słowacji. Jako jedyna polska marka oraz jedna z nielicznych w Europie posiada kontrakt z FIFA na produkcję certyfikowanych piłek meczowych.
- Miło nam poinformować, że związaliśmy się trzyletnią umową z Kamilem Grosickim, piłkarzem reprezentacji Polski. Dzięki wsparciu i wiedzy eksperckiej Kamila, pozyskanej na rożnych szczeblach jego kariery, powstała nowa, unikalna linia odzieżowa sygnowana znakiem TG11, pochodzącym od pierwszych słów przydomka „Turbo Grosik” oraz numeru, z jakim występuje w kadrze, a także wiele innych produktów typu „casual”. Kamil, podobnie jak nasza marka, stawiał pierwsze kroki i rozwijał się piłkarsko w Polsce, a dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości osiągnął poziom reprezentacyjny, a później międzynarodowy – powiedział Jakub Karpiński z Zina.
TG 11 to linia odzieżowa typu casual oraz streetwear, stanowiąca odpowiedź na zmieniające się trendy w środowisku piłkarskim. W skład nowej kolekcji wchodzą: T-shirty, koszulki Polo, bluzy, oraz spodnie.
- W przyszłości będziemy poszerzać asortyment produktów pod znakiem TG11 – dodał Kamil Grosicki, reprezentant Polski w piłce nożnej oraz ambasador marki Zina.
Ponadto, z myślą o przyszłorocznych mistrzostwach Europy Zina wyprodukowała kolekcję gadżetów dla kibiców sygnowanych podpisem Kamila Grosickiego, składającą się z: koszulek, spodenek, getrów, piłek i rękawic. To nie pierwszy taki projekt firmy. Marka wyprodukowała kolekcję dla kibiców na Mundial w 2018 r. oraz Euro 2016, a partnerami handlowymi ówczesnych linii były sieci Rossmann i Go-sport.
Obecnie marka poszukuje dużej sieci handlowej, która będzie wyłącznym dystrybutorem dla całej linii Euro 2020.
1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
consents-consent_341
ZAPISZ MNIE
consents-consent_294
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.
Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.