ZŁAP KONTRAKT
Złap kontrakt
ZŁAP KONTRAKT
Łódź, która stara się o uzyskanie tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016, szuka firmy, która opracuje szczegółową strategię programowo-promocyjną tego przedsięwzięcia. O wyborze wykonawcy zamówienia zdecyduje przedstawiona przezeń koncepcja (waga 70), a dopiero potem cena (waga 30). Zwycięzca zostanie wyłoniony w dialogu konkurencyjnym.
Kontakt
Monika Ptasińska, Małgorzata Chojnacka
% 042-638-44-76
E-mail:
promocja@uml.lodz.pl
Poznań szuka z kolei firmy, która przygotuje i zrealizuje kampanię wizerunkową stolicy Wielkopolski. Rozpocznie się ona 19 października i potrwa sześć tygodni. Miasto szacuje, że na realizację zamówienia przeznaczy prawie 740 tys. zł. Termin złożenia i otwarcia ofert mija 18 września. Przetarg jest otwarty.
Kontakt
Hanna Sobkowiak
% 061-878-52-10
E-mail:
bzp@um.poznan.pl
Stolica Wielkopolski zamierza także wodzić na pokuszenie przyszłych studentów. Ogłosiła, że szuka firmy, która przeprowadzi czterotygodniową kampanię promocyjną. Jej celem ma być budowa wizerunku Poznania "jako najlepszego miasta do studiowania w Polsce". To zamówienie jest warte niecałe 573 tys. zł.
17 IX
Tego dnia mija termin złożenia i otwarcia ofert.
Podpis: DI