Złap kontrakt

DI
opublikowano: 13-08-2009, 00:00

ZŁAP KONTRAKT

Łódź, która stara się o uzyskanie tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016, szuka firmy, która opracuje szczegółową strategię programowo-promocyjną tego przedsięwzięcia. O wyborze wykonawcy zamówienia zdecyduje przedstawiona przezeń koncepcja (waga 70), a dopiero potem cena (waga 30). Zwycięzca zostanie wyłoniony w dialogu konkurencyjnym.

Kontakt

Monika Ptasińska, Małgorzata Chojnacka

% 042-638-44-76

E-mail:

promocja@uml.lodz.pl

Poznań szuka z kolei firmy, która przygotuje i zrealizuje kampanię wizerunkową stolicy Wielkopolski. Rozpocznie się ona 19 października i potrwa sześć tygodni. Miasto szacuje, że na realizację zamówienia przeznaczy prawie 740 tys. zł. Termin złożenia i otwarcia ofert mija 18 września. Przetarg jest otwarty.

Kontakt

Hanna Sobkowiak

% 061-878-52-10

E-mail:

bzp@um.poznan.pl

Stolica Wielkopolski zamierza także wodzić na pokuszenie przyszłych studentów. Ogłosiła, że szuka firmy, która przeprowadzi czterotygodniową kampanię promocyjną. Jej celem ma być budowa wizerunku Poznania "jako najlepszego miasta do studiowania w Polsce". To zamówienie jest warte niecałe 573 tys. zł.

17 IX

Tego dnia mija termin złożenia i otwarcia ofert.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane