Złote Tarasy: wynajęto 70 proc. powierzchni

Agnieszka Janas
28-06-2005, 00:00

Nieskończone jeszcze megacentrum ma szansę stać się flagowym obiektem handlowym stolicy. Najemcy biorą to pod uwagę i... parafują umowy.

W powstających właśnie w stolicy Złotych Tarasach wynajęto już blisko 70 proc. powierzchni handlowej, z tego 59 proc. stanowią finalne umowy najmu, a 8 proc. — podpisane listy intencyjne. W przypadku 21 proc. powierzchni toczą się zaawansowane negocjacje. Od maja trwa także wynajem powierzchni gastronomicznej. Plany dewelopera zakładają, że w obiekcie będzie działać 20 restauracji, barów i kawiarni oraz fort court pod kopułą.

Wśród najemców powierzchni handlowej Złotych Tarasów znajdą się firmy nieobecne jeszcze w Polsce, m.in.: sieci odzieżowe — Steilmann, Nara Camicie, Dzinsu Centras, Petit Patapon, butów i dodatków — Sunglass Center, Mandarina Duck, Aldo, sklepy jubilerskie — Koh-i-Noor, Fabrikant i galeria sztuki Lewanowicz.

Przedstawiciele Złotych Tarasów mają ambicje, aby swoje flagowe placówki otworzyły w centrum także znane sieci handlowe. Nie ustają więc w zabiegach. Informują, że trwają już negocjacje dotyczące podpisania stosownych umów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agnieszka Janas

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Złote Tarasy: wynajęto 70 proc. powierzchni