Zmiana opłaty na poczcie za rachunek telefoniczny TP

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 27-12-2005, 16:42

Nowa wysokość prowizji pobieranej w urzędach pocztowych przy opłacaniu rachunków za telefon klientów Telekomunikacji Polskiej (TP) wyniesie od 1 stycznia 1,75 zł - poinformowało PAP we wtorek biuro prasowe Poczty Polskiej.

Nowa wysokość prowizji pobieranej w urzędach pocztowych przy opłacaniu rachunków za telefon klientów Telekomunikacji Polskiej (TP) wyniesie od 1 stycznia 1,75 zł - poinformowało PAP we wtorek biuro prasowe Poczty Polskiej.

Obecnie prowizja ta wynosi 2,50 zł dla klientów wszystkich operatorów. Jednak TP dopłaca do niej, dzięki czemu jej klienci płacą 99 groszy. Od 1 stycznia 2006 roku Telekomunikacja Polska rezygnuje z tej dopłaty. Oznaczałoby to, że od stycznia za opłacenie rachunku TP na poczcie trzeba będzie zapłacić 2,50 zł prowizji, tak jak to jest w przypadku pozostałych operatorów. Poczta Polska ustaliła jednak nową prowizję dla klientów TP w wysokości 1,75 zł.

Prowizja dla klientów pozostałych operatorów nie zmieni się, chyba że operatorzy podpiszą z Pocztą Polską nowe umowy - dowiedziała się PAP w biurze prasowym Poczty Polskiej.

Prowizja za opłatę rachunku TP w wysokości 99 groszy  wprowadzono w 2002 roku jako rozwiązanie przejściowe. Była skutkiem likwidacji przez TP około 700 biur obsługi klienta, gdzie można było zapłacić rachunek bez żadnej prowizji.

Jak dowiedziała się PAP w kilku sieciach pośrednictwa finansowego, punkty te nie zmieniają od 1 stycznia swoich stawek za opłacenie rachunku telefonicznego - np. Mieszko (dla wszystkich operatorów stacjonarnych telefonów) i Prosspol (dla TP) mają zachować te opłaty na wysokości 90 groszy.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane