Zmiana planów „Echo Miasta”

MEW
opublikowano: 05-04-2006, 00:00

Bezpłatne „Echo Miasta”, które weszło na rynek w czerwcu ubiegłego roku, planuje podwoić przychody w porównaniu z 2005 r. W tym roku chce osiągnąć 35-50 mln zł przychodów brutto, w ubiegłym miało 18,2 mln zł (to dane cennikowe, należy pomniejszyć je o 40-50-procentowe rabaty). Wydawca zmienia plany rozwoju — do tej pory nastawiał się na rozszerzenie bazy czytelników przez zwiększenie liczby oddziałów, teraz chce powiększyć przychody dzięki zwiększeniu nacisku na zdobywanie reklam.

— Potencjał wzrostu rynku reklamowego jest bardzo duży. Po ostatnich zawirowaniach na rynku prasowym (zamknięciu „Nowego Dnia”) powstaje szansa dla gazet bezpłatnych — mówi Łukasz Gajewski, prezes Media4mat i wydawca „Echa Miasta”.

Kolejne oddziały będą otwierane dopiero wówczas, gdy obecne znajdą się na operacyjnym plusie. Media4mat chce osiągnąć breakeven po dwóch latach od wejścia na rynek.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MEW

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy