ZO Bytom może zwiększyć sieć sprzedaży do 50 sklepów

03-01-2007, 20:35

Sieć salonów producenta ubrań męskich, Zakładów Odzieżowych Bytom, po przejęciu producenta płaszczy Warmia może rozwinąć się do około 50 sklepów, bez niej docelowo będzie liczyć 35. Do końca I kw. 2007 r. Bytom może kupić pozostałe 25 proc. udziałów w Dolwisie - poinformował w środę PAP Tomasz Sarapata, prezes Bytomia.

Sieć salonów producenta ubrań męskich, Zakładów Odzieżowych Bytom, po przejęciu producenta płaszczy Warmia może rozwinąć się do około 50 sklepów, bez niej docelowo będzie liczyć 35. Do końca I kw. 2007 r. Bytom może kupić pozostałe 25 proc. udziałów w Dolwisie - poinformował w środę PAP Tomasz Sarapata, prezes Bytomia.

Bytom ma obecnie 16 salonów, a na koniec 2007 roku planuje mieć ich 35.

"Jesteśmy zainteresowani zakupem Warmii, wiążemy z tą transakcją duże nadzieje. Jeśli do niej dojdzie, wówczas nasza sieć mogłaby docelowo liczyć około 50 salonów; jeśli nie dojdzie do jej sfinalizowania nie sięgniemy ponad te planowane 35 sklepów" - powiedział PAP Sarapata.

"Jeśli chodzi o samą transakcję, to wydaje mi się, że do końca stycznia tego roku Skarb Państwa powinien wyłonić firmę, która dokona wyceny przedsiębiorstwa. Sądzę, że sama wycena może być znana w lutym i wtedy będzie wiadomo, jaki jest próg do negocjacji finansowych" - dodał.

Bytom złożył we wrześniu 2006 roku ofertę zakupu producenta płaszczy Warmia z Kętrzyna. Zadeklarował w niej, że w ciągu pięciu lat od zakupu firmy zainwestuje w jej rozwój nie mniej niż 10 mln zł.

Warmia, zajmująca się szyciem płaszczy, miała w 2005 roku ponad 40 mln zł przychodów oraz 2-proc. rentowność netto.

(PAP)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / ZO Bytom może zwiększyć sieć sprzedaży do 50 sklepów